25 серпня в приміщенні Богородчанського ліцею №2 відбулася серпнева конференція педагогічних працівників Богородчанської селищної територіальної громади. Під час заходу обговорено низку актуальних питань, пов’язаних з організацією освітнього процесу в умовах воєнного стану. У привітальному зверненні до учасників конференції начальник відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради Святослава Пташник висловила підтримку і вдячність педагогічними колективам за масштабну роботу з підготовки закладів освіти до нового навчального року. Підбиваючи підсумки діяльності закладів освіти Богородчанщини за 2021/2022 навчальний рік, Святослава Зіновіївна зауважила, що, незважаючи на труднощі, пов’язані зі вторгненням російських загарбників на територію України, освітяни громади гідно тримали освітянський фронт: учні були охоплені різними формами здобуття освіти, 523 випускників закінчили 2021/2022 навчальний рік і отримали документи про базову і повну загальну середню освіту, з них 22 учнів здобули золоті і срібні медалі. Шістдесят троє школярів показали грунтовні знання на ІІ та ІІІ етапах всеукраїнських, обласних учнівських олімпіад з навчальних предметів та отримали чимало перемог в інтелектуальних, творчих конкурсах, спортивних, туристських змаганнях. Належно організовано цьогорічне складання національного мультипредметного тесту на базі Горохолинського ліцею імені Романа Кияка.
У нових реаліях воєнного часу пріоритетними завданнями, які стоять перед керівниками закладів освіти та педагогами в 2022/2023 навчальному році, є організація безпечного освітнього середовища та належне облаштування укриттів, максимальне охоплення здобувачів освіти очним навчанням, забезпечення надання якісних освітніх послуг. Розмову про особливості організації освітнього процесу в умовах війни продовжила Ольга Близнюк, заступниця начальника відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради. Вона розповіла про законодавчі зміни у системі освіти, особливу увагу приділивши питанню організації освітнього
процесу в 2022/2023 навчальному році за новими чотирма моделями. На необхідності активізації національно-патріотичного виховання задля формування нової генерації українців, що діють на основі національних та європейських цінностей, акцентувала Мирослава Катрич, заступник директора з навчально-виховної роботи Ластівецької гімназії. Вона поділилася власним досвідом використання інтерактивних форм духовно-морального виховання дітей та учнівської молоді, яке є одним з основоположних складових національно-патріотичного виховання.
До роботи конференції доєдналася Вікторія Панчук, спеціаліст управління Державної служби якості освіти в Івано-Франківській області, яка поінформувала про переваги зовнішнього оцінювання та самооцінювання освітянських і управлінських процесів у закладах освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.
В межах заходу Валентина Базалюк, в.о. директора Інклюзивно- ресурсного центру Богородчанської селищної ради, надала практичні
рекомендації щодо організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти в час війни.
Питання надання першої психологічної допомоги та підтримки в умовах війни розкрили Наталія Стефурак, практичний психолог та Лілія Журавська, соціальний педагог Богородчанського ліцею №2. Вони привернули увагу до особливостей організації перебування дітей в укриттях, поділились інформацією про те, якими навичками потрібно володіти педагогам, щоб допомагати дітям виходити з тривожних станів, надали практичні поради щодо регулювання тривоги, підтримки один одного у стресових ситуаціях.
Колектив відділу освіти, молоді та спорту бажає освітянам Богородчанщини миру, добра, невичерпного натхнення, професійних успіхів, незламності духу, віри в перемогу України.
Разом тримаймо освітянський стрій!