Послугою доставки готових страв із ресторанних закладів користуються мільйони українців. Для уникнення неприємних ситуацій радимо споживачам: робити замовлення на сайтах, де вказана повна інформація про продавця , зокрема про найменування та місцезнаходження закладу; перевіряти своє замовлення відразу після того, як його доставили; впевнитесь у наявності розрахункового документу коли приймаєте замовлення у кур’єра (обов’язково, як доказ придбання продукції); якщо виявили невідповідність у замовленні (відсутність страви, напою тощо) одразу повідомте кур’єра або заклад; якщо виявили неякісну продукцію – також одразу повідомте про це заклад.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, тел. (0342) 511389.