Основними завданнями управління «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради (далі – Центр) є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень; спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання; забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора чи суб’єктів надання адміністративних послуг, які знаходяться в ЦНАП; реалізація повноважень селищної ради з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи; формування та ведення Реєстру територіальної громади; надання відомостей з Державного земельного кадастру; реєстрація актів цивільного стану, оформлення паспортів громадянина України (вклеювання фотокартки) та інших адміністративних послуг; взаємодія адміністраторів із суб’єктами надання адміністративних послуг, комунальними та державними підприємствами у сфері надання адміністративних послуг.
З вересня 2022 року з метою покращення якості та доступності надання адміністративних послуг ЦНАП працює у новому форматі Дія. Центр – з єдиними та сучасними стандартами.
У ЦНАП суб’єкти звернень мають можливість отримати 282 адміністративні послуги.
За 2024 рік через управління «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради надано 15684 адміністративних послуг. З них, 91 % адміністративних послуг надано управлінням «Центр надання адміністративних послуг». Зокрема, відділом державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради надано 13216 адміністративних послуг: у сфері реєстрації нерухомості – 4395, у сфері реєстрації місця проживання – 7901, у сфері реєстрації бізнесу – 897, у сфері реєстрації актів цивільного стану – 23, реєстрація народження – 21, реєстрація смерті – 2, реєстрація шлюбу – 0.
Впродовж 2024 року адміністраторами відділу адміністрування управління «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради надано 2468 адміністративних послуг, з них:
управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради – 1123:
– надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р. та відомостями про ділянки надр, надані у користування відповідно до спеціальних дозволів на користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності) та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру – 381;
-надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та відомостями про ділянки надр, надані у користування відповідно до спеціальних дозволів на користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності), та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру – 742.
Також Центр співпрацює з 18 суб’єктами надання адміністративних послуг.
Відділ № 1 Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин Головного Управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області – 69:
- видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 69. Надвірнянський відділ УДМС України в Івано-Франківській області – 32: вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку -32. Управління соціального захисту населення РДА – 352: видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї-10; видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем – 2; установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) –1; забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою «Реабілітація дітей з інвалідністю» – 8; установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 147;
- вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку – 25; продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 143;
- видача посвідчення громадянина (громадянки), який (яка) проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту – 16.
Сектор архітектури та містобудування Богородчанської селищної ради та Відділ містобудування та архітектури Богородчанської селищної ради – 205: - видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 30;
- надання витягу з містобудівної документації – 87
- надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 9;
- присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна – 62;
- надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 1;
- надання дозволу на розміщення тимчасової споруди – 1;
- видача рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 7;
- внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 1;
- оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності – 1;
- зміна адреси об’єкта нерухомого майна – 6.
Управління земельних ресурсів та екології Богородчанської селищної ради – 552: - рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), із передачею у власність-170;
- рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок-5;
- рішення про виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості)-283;
- рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення-34;
- рішення про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок – 5;
-рішення про внесення змін до договору оренди землі -1; - рішення про поновлення (продовження) договору оренди землі – 6;
- рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, із передачею в користування – 3;
- дозвіл на порушення об’єкту благоустрою або відмови в їх видачі,
- переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів-11;
- рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, із передачею в оренду -9;
- рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності (за зверненням фізичних або юридичних осіб)-10;
- рішення про припинення права оренди земельної ділянки у разі добровільної відмови орендаря-2;
- рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок-1;
- рішення про внесення змін в рішення селищної ради-1;
- рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель-11.
Державна інспекція архітектури та містобудування – 34: - реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») – 16;
- реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду – 1;
- реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 8;
- реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними
наслідками (СС1) – 2; - реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта – 7.
Служба у справах дітей – 56: - надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів – 54;
- надання дозволу на вчинення правочинів щодо житла чи майна право власності на яке або право користування яким має дитина -1;
- надання дозволу на укладення угод неповнолітніми, від імені малолітніх щодо придбання (дарування) на їх ім’я, договору про припинення права на аліменти на дитину в зв’язку з переходом права власності на нерухоме майно – 1.
Богородчанське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області – 26: - державна реєстрація потужностей операторів ринку -18;
- внесення змін до Державного реєстру потужностей про припинення використання потужності оператором ринку-8.
Юридичний відділ Богородчанської селищної ради – 18: - прийняття рішення про припинення договору оренди нежитлового приміщення комунальної власності – 4;
- прийняття рішення про надання в оренду вільного нежитлового приміщення комунальної власності -6;
- перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку-1;
- взяття на квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування-2;
- взяття внутрішньо переміщених осіб на облік громадян, які потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб – 2;
- взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов – 3.
Івано-Франківське районне управління Головне управління ДСНС в Івано-Франківській області – 1: декларація відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки-1.
Крім того, Управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Богородчанської селищної ради зареєстровано і опрацьовано 369 запитів органів державної влади та 95 звернень громадян. Впродовж червня-липня Центр працював у посиленому режимі над оновленням військово-облікових даних. Зручність та доступність цього процесу сприяла тому, що 926 військовозобов’язаних скористалася цією можливістю через ЦНАП.
В приміщенні Центру є можливість оплатити за адмінпослуги через термінал EasyPay, працює шеринг документів через Дію та надаються консультації щодо отримання послуг у сфері реєстрації місця проживання, нерухомості та бізнесу через мобільний застосунок та вебпортал «Дія».
Всіх адміністраторів ЦНАП підключено до ПК «Універсам послуг». Центр підключено до електронної черги, запровадженої Мінцифрою. З метою проведення оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення ЦНАП підключено до комп’ютерної програми «Модуль оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення» (Модуль оцінки), яка є складовою Системи онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг, запроваджені Мінцифрою. Для встановлення зворотнього зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у приміщенні ЦНАПу розміщена інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг.
Дані, отримані за результатами опитування за звітний період, мають високий рівень довіри, показник рівня задоволеності суб’єктів звернення також вважається досягнутим. Надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг, зокрема, суб’єктом надання яких є управління «Центр надання адміністративних послуг» за цей період складає 1 459,6 тис. грн.
Начальник управління Орися ГРИНИШИН.