Відділ освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради оголошує Конкурс на визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти в Богородчанській селищній раді Івано-Франківської області (далі – Конкурс).
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Богородчанської селищної ради, затвердженого рішенням сесії Богородчанської селищної ради від 22.07.2021р.№ 753-8/2021.
Для участі в Конкурсі необхідно подати відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:
1) концепція діяльності опорного закладу освіти
2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
– відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих) планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);
– потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;
– наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);
– результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;
– мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
– укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
– організація допрофільної підготовки і профільного навчання;
– організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;
– рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо). Прийом документів проводиться у термін з 04 серпня по 17 серпня 2021 року.